Ogłoszenie Twojej nieruchomości jest już od dawna w internecie a ludzie nie chcą dzwonić ?

„Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz”

… i to dosłownie.

Ogłoszenia z profesjonalną fotografią nieruchomości generują o 139% więcej wyświetleń.

“wg. Papilios Real Estate Photography ”

Na każdym z największych portali nieruchomości jest ponad 1.000.000 ogłoszeń nieruchomości.
Mając do wyboru tak ogromną liczbę ofert, ludzie w PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI zwracają uwagę na zdjęcia. Dzieje się tak dlatego ponieważ ponad 90% informacji, które docierają do naszego mózgu to informacje wzrokowe.

Większość tych ogłoszeń posiada standardowe zdjęcia robione w trybie auto najzwyklejszym aparatem, lub telefonem który akurat jest pod ręką. Niestety z powodu ograniczeń sprzętowych, jak również braku wiedzy i doświadczenia, większość sprzedających nie potrafi zrobić zdjęcia nieruchomości, które przyciągnie uwagę.

Na zdjęciach tych widać masę zniechęcających błędów np.

  • często są rozmazane
  • pomieszczenia są ciemne i nie zachęcające do odwiedzenia
  • białe ściany są często, żółte lub niebieskie bo akurat aparat źle ustawił balans bieli
  • przestrzenne pomieszczenia, robią się małe.
  • walące się ściany i meble przez złe wykadrowanie.
  • bałagan, w mieszkaniu
  • odbicia w lustrach samych fotografujących

Jeśli chcesz…

Dotrzeć do większej ilości klientów

Wygenerować więcej spotkań

Zachęcić, więcej właścicieli nieruchomości aby podjęli współprace właśnie z Tobą.

Sprzedać i wynająć więcej

Zobacz porównanie

Typowe zdjęcie z większości ogłoszeń nieruchomości.

Zdjęcia videalty.pl

Więcej zdjęć znajdziesz galerii.

Teraz postaw się w sytuacji chcącego kupić lub wynająć nieruchomość i odpowiedz sobie szczerze na pytanie.
Które zdjęcie bardziej zachęca do tego żeby kliknąć w ogłoszenie, a następnie umówić się na oglądanie ?

Ponad 90% kupujących szuka nieruchomości w internecie i uważa, że zdjęcia pełnią najważniejszą rolę w ich procesie decyzyjnym.

„wg. America’s National Association of Realtors

Dobrze wykonane zdjęcia przyciągną uwagę, natomiast jeśli wyglądają tandetne, nie tylko kupujący ominie ogłoszenie szerokim łukiem i nie zadzwoni uważając nieruchomość za odpychającą, ale również sami właściciele będą postrzegać Ciebie lub twoją firmę jako tandetną i nie będą podejmować współpracy.

Dobra wiadomość jest taka, że tandetnych zdjęć w serwisach ogłoszeniowych jest ponad 90% i dzięki temu jeszcze łatwiej się wyróżnisz, a kolejni klienci chętniej oddadzą swoje nieruchomości w Twoje ręce.

Zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się